quarta-feira, 8 de fevereiro de 2012

Sunset in Redondo Beach



Estou completamente apaixonada pela minha nova máquina fotográfica porque me permite tirar fotografias (não usei photoshop!) como estas! Lindo!

I am completely in love with my new camera because it allows me to take photos (i did not use photoshop) like these! Beautiful!

Adoro a serenidade desta última fotografia e enquanto reformulo, uma vez mais, o meu cantinho de costura cá em casa, faz-me bem de vez em quando parar e olhar para este quadro da Mãe Natureza (ok, ok, estou inspirada hoje, o que é que se pode fazer?).
Prometo mostrar fotografias do meu novo cantinho no fim-de-semana. Mas ainda estou dividida em relação às cores: rosa ou vermelho? É terrível ter dois amores!

I love the serenity of this last photo and while I am re-doing, once again, my sewing corner here at home, I feel good at looking at it once in a while. Just stop and look at this painting by mother nature (ok, ok, I am feeling very romantic today, but what can I do?).
I promise to show the photos of my new corner during the weekend. But I am still trying to decide which color: red or pink? It's terrible to have two loves like these!

1 comentário:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...